Nieuwe Nieuwsbrief uit

zaterdag 3 augustus 2019

Het is zomervakantie, maar Gemeentebelangen Groen Soest (GGS) staat niet stil. We gebruiken het zomerreces onder meer om een nieuwe opzet te maken voor de Nieuwsbrief. Deze is verstuurd naar de 'abonnees'. Wil je voortaan ook de Nieuwsbrief in de mail ontvangen, laat dan hier even je adres achter.

De volledige laatste editie kan je ook hier lezen.

Naast een vooruitblik op de Omgevingswet en een stuk van voorzitter Harry Witte bestaat deze nieuwe Nieuwsbrief voornamelijk uit een overzicht met links naar artikelen die we de afgelopen maanden op onze website hebben geplaatst. Over de website gesproken: afgelopen jaar hebben we met internetbureau Reto behoorlijk wat wijzigingen doorgevoerd. Deels is er onder de motorkap gewerkt, om te voldoen aan de nieuwste technische eisen en veiligheidsvoorschriften, deels aan de buitenkant, om de opmaak van de site te verbeteren. Het sluitstuk volgt binnenkort met de toevoeging van drie dossiermappen:

• Wonen en leefomgeving
  • Energie en duurzaamheid
  • Sociaal en maatschappelijk

Deze onderwerpen zijn volgens ons de belangrijkste waarmee we deze tijden te maken hebben. Met de dossiers willen we voorzien in verdiepende informatie op langere termijn. De eerste artikelen liggen op de plank maar als je wil bijdragen, of als je een toepasselijk artikel in de media tegenkomt, aarzel dan niet het op te sturen. Dat kan naar info@ggs.nu, maar je kan ook een van onze fractieleden direct benaderen. Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

Cees Paul

06 - 83 65 92 65