Yolanda Bonouvrié geïnstalleerd als fractie assistent

maandag 15 april 2024

Vanmiddag werd door burgemeester Rob Metz een nieuwe fractie assistent geïnstalleerd voor onze fractie. Voor onze fractie is dit een verstrekking omdat Yolanda al eens raadslid was voor onze fractie in de gemeenteraad van Soest. Haar interesses liggen op een breed vlak en speciaal haar kennis van het dorp Soesterberg is een welkome aanvulling.

Yolanda wil altijd samen en in overleg met inwoners zoeken naar, en komen tot de best mogelijke oplossingen. Daarbij is het belangrijk op alle fronten om onze mooie groene leefomgeving, leefbaarheid en veiligheid goed in het oog te houden.

Achtergrond en waarom GGS

Yolanda is geboren en getogen Soesterbergse. Moeder van 4 kinderen en hoeder van mens, dier en natuur. Werkt in de thuiszorg en is instructrice op een manege waar zij jong en oud de liefde voor de ruitersport en dieren
meegeven. “Toen ik in 2010 voor het eerst door GGS werd gevraagd om me kandidaat te stellen, leek het me een fantastische kans om mijn betrokkenheid bij de natuur, milieu en veiligheid op een ander niveau te manifesteren”

Wij feliciteren Yolanda met haar benoeming en installatie en wensen haar veel succes en plezier.