Stem Lijst 1: Mark Kronenburcht

woensdag 9 maart 2022

Groen op 1

Als lid van GGS wil ik mij inzetten voor mijn omgeving. Soest is deze omgeving met al haar inwoners. Mijn kennis van de openbare ruimte, milieu, duurzaamheid en de mens zal ik aanwenden om Soest een groene, bewuste en inclusieve, leefomgeving te laten blijven.

Achtergrond

In 2017 heb ik samen met mijn vrouw ervoor gekozen om in het mooie en natuurlijke Soest te gaan samenwonen. Inmiddels hebben we Soest en haar mooie natuur in ons hart gesloten. Ik ben bijna dagelijks in de natuur te vinden van Soest. Meestal in de Soesterduinen maar ook ontdek ik graag wandelend of fietsend de bijzondere natuur van Soest, zoals het polderlandschap of het Soesterhoogveen.

Ik heb ruime ervaring op het gebied van inrichten van stedelijke en natuurlijke omgevingen. Nu ben ik zelfstandig ondernemer, geef coaching en leiderschapstrainingen aan ondernemers. Ik leer mensen anders naar probleemstellingen te kijken zodat er oplossingen ontstaan die eerder niet tot de mogelijkheden leken te behoren. Dit wil ik ook met Soest bereiken nu we voor grote uitdagingen staan op het gebied van uitbreiding huisvestiging en versterking van de Soester Natuur.

Waarom GGS

Toen ik vier jaar terug voor het eerst in deze gemeente mijn stem mocht uitbrengen voor de gemeenteraad ging deze direct naar GGS. In GGS sprak mij gelijk aan dat ze staan voor het behoud van de natuur en dat Soest niet zorgdrager dient te zijn van de regio. Dat GGS ook staat voor een inclusieve samenleving, waarbij er ruimte is voor iedereen en door iedereen, maakte toen voor mij het verhaal compleet. Toen ik besloten had, na een korte periode mij ingezet te hebben voor de Adviesraad Sociaal Domein, mij breder voor mijn omgeving in te willen zetten was het voor mij heel logisch om dit te doen samen met de GGS familie.

Stem op: 14,15 of 16 maart nr 8. Mark Kronenburcht - GGS lijst 1

Zie ook op deze site: Kandidaten 2022.

Deze week belanden in alle Soester brievenbussen de GGS biljetten in bundels van drie. Eén van de drie biljetten is van de kandidaat bij jou uit de buurt.