Spandoeken GGS bijzonder populair!

zondag 6 maart 2022

Tijdens deze verkiezingstijd zijn er in onze mooie gemeente allerlei spandoeken en reclameborden van politieke partijen te vinden. Wat blijkt? De spandoeken van GGS (Gemeentebelangen Groen Soest) zijn erg populair. Werd er vorige week midden in de nacht al een ontvreemd vanaf een hekwerk in de polder, afgelopen nacht verdween een spandoek dat op de Ferdinand Huycklaan hing.

GGS begrijpt dat het spandoek van de partij een echt collector’s item is, dat vinden wij ook! En ook dat enthousiastelingen er wellicht de woonkamer mee willen opleuken of deze als tuinposter in eigen tuin op willen hangen. Tot aan de verkiezingen wil GGS echter wel graag dat iedereen in Soest kan genieten van de mooie GGS-spandoeken. GGS hoopt dan ook dat er niet nog meer GGS-spandoeken verdwijnen tussen nu en 16 maart. De fractievoorzitter van GGS heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie en een melding gemaakt bij de voorzitter van de lokale kiesraad.

Om toch iedereen in de gelegenheid te stellen om een van de populaire GGS-spandoeken na de verkiezingen in eigen tuin of huis op te hangen, heeft GGS een leuke actie bedacht. Iedereen die interesse heeft in een spandoek, reclamebord of banner van GGS, kan een bericht achterlaten op de website www.GGS.nu. Na 16 maart worden de spandoeken/borden en banners onder de belangstellenden verloot. De prijzen hoeven niet afgehaald te worden, de fractie van GGS komt ze persoonlijk brengen!

Posters voor de ramen zijn nu al gratis verkrijgbaar!
Voor meer informatie: Jan Paauw, lijsttrekker GGS tel. 0620667156

Plek waar het spandoek is verdwenen