GGS ondertekent het “Regenboog Stembusakkoord”

zaterdag 26 februari 2022

De zon schijnt vandaag en zij werd vandaag gezelschap gehouden door een bijzondere regenboog, namelijk het Regenboog Stembusakkoord, een initiatief vanuit het COC. Dit akkoord is in het leven geroepen om mensen van de LHBTIQ+ gemeenschap een plek te geven binnen de samenleving. Uitsluiting, pesten, ontkenning, onbekendheid en soms ook agressie is namelijk niet akkoord!

Vandaag ondertekende GGS, samen met enkele andere (lokale) politieke partijen, het Regenboog Stembusakkoord. GGS vindt het belangrijk dat er in onze gemeente Soest en Soesterberg een veilige, inclusieve samenleving ontstaat en behouden blijft.

Voor Gemeentebelangen Groen Soest betekent dit dat wij ons actief willen inzetten voor de zichtbaarheid van ons allemaal. Elke inwoner van Soest is welkom, nodig en willen we aandacht geven. Vandaag, door de ondertekening van het Regenboog Stembusakkoord, committeren wij ons aan de belofte om een partij te zijn én blijven van - en voor iedereen.

Voor het gemeentehuis werd het akkoord namens GGS ondertekend door Do Iseger (nummer 10 onze de lijst) ook onze lijsttrekker Jan Paauw was aanwezig bij de ondertekening.