Serie: 5 prentbriefkaarten van Soest-Soesterberg

zondag 20 februari 2022

Tijdens de verkiezingscampagne deelt Gemeentebelangen Groen Soest (GGS) op straat een folder uit met een prentbriefkaart. Dat is er één uit een serie van vijf.
Om te laten zien hoe mooi Soest is, heeft GGS aan Sonja Uiterwijk de opdracht gegeven om een aquarel te maken van vijf bijzondere plekken in Soest-Soesterberg.

Spaar ze allemaal

Wil je een setje van alle vijf de kaarten, stuur dan een email met adresgegevens naar info@ggs.nl.
Wij zullen er voor zorgen dat je dan de hele serie ontvangt.
In de serie zijn afgebeeld:
  • De kerkebuurt met Oude Kerk.
  • Knotwilgengebied aan de Stadhouderslaan.
  • Poldergebied achter de Schans in Soest.
  • Boom in de Soesterduinen.
  • Park vliegbasis in Soesterberg.
De kaarten zijn natuurlijk ook bedoeld om aandacht te geven aan waardevolle landschappelijke plekken. Want GGS heeft Groen op 1 staan en we zullen ons blijvend  inzetten om het groene en dorpse karakter van Soest te behouden en te verbeteren.

Stem daarom bij de komende gemeenteraadsverkiezingen op 14,15 en 16 maart Lijst 1 - GGS.

Cees Paul

06 - 83 65 92 65