Storm - Uitreiking Harry Witte Prijs Uitgesteld

vrijdag 18 februari 2022

Vanwege de naderende storm Eunice heeft het bestuur van Gemeentebelangen Groen Soest (GGS) besloten de uitreiking van de Harry Witte Prijs uit te stellen.

De tweejaarlijkse prijs zou vanavond in molen De Windhond worden uitgereikt. Dat wordt nu volgende week

vrijdag 25 februari, om 19:30u.

Molen de Windhond, Molenweg 30

Aanvang: 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur.

Hopelijk bereikt dit bericht u op tijd.

Volgende week bent u van harte welkom!

Het KNMI voorziet met name vanaf vanmiddag 15:00u tot vanavond 20:00u zeer zware windstoten van 100-120 km/u.

WAARSCHUWING:

Gevaar door zware windstoten. Risico op omvallende bomen en losse takken. Tref maatregelen om schade of letsel te voorkomen. Gevaarlijke situaties voor verkeer en watersport. Ga voorbereid op reis en houd rekening met langere reistijden. Volg weerberichten en waarschuwingen.

Hans de Koning

Bestuurslid

Ik ben een geboren en getogen Soester. Na een studie economie ben ik voornamelijk in de financiële sector werkzaam geweest. Ik geniet van Soest en met name de groene omgeving spreekt mij erg aan. Ik voelde mij al lange tijd aangetrokken door de standpunten van Gemeentebelangen Groen Soest. Na mijn pensionering heb ik mij in 2013 aangemeld bij de partij en werd bestuurslid. Een functie die ik met veel plezier bekleed.