Wat gaat 2022 ons brengen?

vrijdag 31 december 2021

Helaas wordt ons leven nog steeds beheerst door de coronacrisis. Ook 2021 zal niemand snel vergeten. Eindelijk zou alles weer normaal worden, maar toen stak de uiterst besmettelijke omicron-variant de kop op.  Tel daarbij op het persoonlijke leed dat veel mensen heeft getroffen, zoals het verlies van de gezondheid, van familieleden of vrienden. En de toename van eenzaamheid, de ondernemers die het water aan de lippen staat en alle verenigingen en culturele organisaties die hun activiteiten wederom moesten staken.

In 2022 mogen wij weer naar de stembus om te bepalen hoe de gemeenteraden er de komen jaren uit zullen gaan zien. In Soest zal het beeld anders worden dan de afgelopen keer, want in 2018 deden er 15 partijen mee en dit jaar maar 11. De versnippering zal naar verwachting dus minder zijn. Ook onze politieke campagne staat weer op het punt om los te barsten en wij hebben er het volste vertrouwen in dat onze partij ook in 2022 goed gaat scoren. Mede dankzij de inzet van de vele vrijwilligers en leden van onze vereniging!

Hopelijk kunnen we in 2022 weer de lichtpuntjes gaan zien. Maar de gevolgen van corona zullen ons ook in het nieuwe jaar helaas nog wel even blijven achtervolgen.

Wij wensen iedereen een goede jaarwisseling en vooral een gezond 2022!

De fractie van GGS
Jan Paauw,