Zet Groen Op 1 - de eerste 10 voor 2022

zaterdag 11 december 2021

Molen De Windhond, zaterdag 11 december: Gemeentebelangen Groen Soest (GGS) stelt in de algemene leden vergadering de kieslijst vast.

De eerste tien kandidaten voor de Gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022 zijn:

1. Jan Paauw (nu fractievoorzitter)
  2. Aukje Treep – van Hoeckel (nu wethouder)
  3. Annemarieke Weith-Plomp
  4. Tim de Wolf
  5. Erna Wegman
  6. Cees Paul
  7. Yolanda Bonouvrié
  8. Mark Kronenburcht
  9. Rob Goudriaan
  10. Do Iseger-Broer

De nummers 3 tot en met 7 zijn nu namens GGS lid van de raad of zijn fractie-assistent. Het bestuur zal later nog meer mensen toevoegen als ‘lijstduwer.’

Tijdens de vergadering in de molen werd ook het verkiezingsprogramma besproken en vastgesteld. Als de laatste puntjes op de i zijn gezet, zal dat hier ook gepubliceerd worden.

Hans de Koning

Bestuurslid

Ik ben een geboren en getogen Soester. Na een studie economie ben ik voornamelijk in de financiële sector werkzaam geweest. Ik geniet van Soest en met name de groene omgeving spreekt mij erg aan. Ik voelde mij al lange tijd aangetrokken door de standpunten van Gemeentebelangen Groen Soest. Na mijn pensionering heb ik mij in 2013 aangemeld bij de partij en werd bestuurslid. Een functie die ik met veel plezier bekleed.