Nieuwe Raad geïnstalleerd

donderdag 29 maart 2018

Konijn komt uit de hoed

Witte Donderdag 29 maart 2018 werd de nieuwe gemeenteraad geïnstalleerd. De publieke tribune was afgeladen met familie en vrienden.

Ook buiten was het eerste groen van de lente te zien en was in het nieuws dat Nederland versneld van het gas los gaat. Daarmee wordt de transitie van fossiele naar groene energie versneld.

Tijdens de officiële fotosessie toverde GGS' Ton Paauw een groen konijn uit een onzichtbare hoed.

Foto: de fractie op z'n paasbest op de nieuwe plekken in de raadzaal

Harry Witte was ook aanwezig. Vanwege de drukte ging hij zitten op het rijtje van de wethouders. Er zijn geen beelden van maar sommige aanwezigen dachten een spookbeeld te zien en de reïncarnatie van Wethouder Witte mee te maken. Wees echter niet bevreesd. Harry wordt geen wethouder. Wel kwam er een ander konijn uit de hoed!