Vincent van Gogh in Soest?

dinsdag 13 maart 2018

Een geschenkje voor alle dorpsgenoten!

Om te laten zien hoe prachtig ons dorp is met de Eng, de Polder en het Veen heeft Gemeentebelangen Groen Soest (GGS) de Soester kunstenaar Herman Joosten opdracht gegeven mooie plekken te tekenen in de stijl van Vincent van Gogh.

Kijk naar deze nostalgische tafereeltjes en realiseer je hoe mooi Soest was, nog steeds is, maar vooral ook zo moet blijven.

GGS wil het landelijke en dorpse karakter van Soest behouden. Daarom is het belangrijk om op GGS te stemmen om er zeker van te zijn dat ook in de toekomst deze plekjes nog te zien zijn en niet alleen op plaatjes.

Laten we met z’n allen er voor zorgen dat ‘ons’ Soest nooit verloren gaat!

Stem 21 maart op GGS lijst 5

We verloten 25 prenten

Wil je in het bezit komen van een van de gesigneerde tekeningen stuur dan vóór 21 maart een email naar info@ggs.nu met de vermelding: Ik stem voor Soest. Onder het aantal inzendingen verloten we 25 prenten. Na de verkiezingen maken we dit per email bekend.

(artikel gaat verder onder de afbeelding)

Aardappelen rooien op de Engh

Trekschuit op de Eem

Cafė de Zwaan in Soesterberg

Plaggenhut in 't Soesterveen

Wil je in het bezit komen van een van deze gesigneerde tekeningen stuur dan vóór 21 maart een email naar info@ggs.nu met de vermelding: Ik stem voor Soest. Onder het aantal inzendingen verloten we 25 prenten. Na de verkiezingen maken we dit per email bekend.

Cees Paul

06 - 83 65 92 65