* Kom op Jan *

vrijdag 23 februari 2018

Een campagnetekst als deze hadden we zelf niet kunnen verzinnen. In de Soester Courant van deze week staat een lezersbrief van Miel Bestman.

Het gaat over het vreemde idee om een sporthal op het terrein van Vaarderhoogt te plaatsen, maar ook bevat de brief een oproep om naam van Gemeentebelangen Groen Soest (GGS) groot op de gevel van Beukendal te plaatsen. Anders dan de voormalige autowinkel laten we de gevel van de sporthal nog even zoals hij is.

Graag citeren we uit deze brief:

Beste inwoners, kijk voor je kiest eens terug wat er de afgelopen jaren is gepresteerd door deze gemeenteraad; kijk  wat de partijen hebben gepresteerd, er is in ieder geval nog één partij die zegt: Beukendal moet op de  plek blijven  waar die nu staat. Nu nog de partijnaam op de gevel, kom op Jan, maak ook voor de starters en ouderen woningen  betaalbaar, ga ervoor'.

Dankjewel Miel!  We gaan ervoor.

Doe als Miel
     Stem Lijst 5
       op 21 maart

Laten we er een Groene lente van maken!