GGS Opiniepanel geopend: Vuurwerk

dinsdag 8 januari 2019

Zo. De rook van de laatste rotjes is (bijna) opgetrokken. Tijd voor de vuurwerkvragen. Met niet al te vaste regelmaat schrijft Gemeentebelangen Groen Soest (GGS) een enquete uit. Dit Opiniepanel staat open voor iedereen die zich wil inschrijven. Afgelopen week is de link naar de zesde editie van ons Opiniepanel verstuurd aan de deelnemers.

Deze keer gaat het dus over het afsteken van zogeheten consumentenvuurwerk. We zijn er in Nederland aan gewend dat particulieren zelf vuurwerk kunnen kopen en afsteken. De discussie lijkt wel elk jaar heftiger te worden door doden, gewonen schade door het afsteken van vuurwerk.
Natuurlijk is er ook weer ruimte voor eigen input, ideeën en feedback. Als het goed is heb je de vragenlijst binnen 5 minuten afgerond. Iedereen bedankt voor je tijd en mening!

Wil je volgende keer ook meedoen?  Graag. Dat kan via deze link.

(Foto: ANP)

Cees Paul