Nieuwe fractie-assistent Mark Kronenburcht beëdigd

vrijdag 24 december 2021

Vrijdag 24 december 2021

De fractie van Gemeentebelangen Groen Soest (GGS) is verheugd dat Mark Kronenburcht vanochtend door burgemeester Rob Metz als onze nieuwe fractie assistent Mark Kronenburcht beëdigd. Nu hij is geïnstalleerd gaat Mark meedraaien in onze fractie in de voorbereiding op de komende gemeenteraadsverkiezingen. De fractie heeft veel vertrouwen in de samenwerking.

Hij stelt zichzelf even voor:

Mijn naam is Mark Kronenburcht. Ik ben 52 jaar oud, woon met vrouw en vijf kinderen in Soest-Zuid. De prachtige omgeving van onze gemeente geeft een goed thuisgevoel. Sinds 2021 werk ik als zelfstandig ondernemer en geef coaching en leiderschapstraining aan ondernemers in de civiele sector.

Ik wil mij inzetten voor het algemeen belang van alle inwoners. Zij kunnen van mij verwachten dat ik me zal inspannen om het karakter van een open en toegankelijk Soest en Soesterberg te behouden. Bij de aankomende gemeenteraadsverkiezingen sta ik op de kieslijst van GGS. Mijn taak als fractie-assistent helpt mij om straks na 16 maart een goede volksvertegenwoordiger te zijn.

Mijn belangstelling gaat vooral uit naar alle milieu- en duurzaamheiddaspecten die er als gemeente op ons afkomen. Ik zal mij in eerste instantie op deze vraagstukken richten. Zeker omdat ik ervan overtuigd ben dat de gemeente stappen moet gaan maken op uiteindelijk steeds minder CO2 uit te stoten.