GGS heeft veel gerealiseerd de afgelopen jaren!

woensdag 13 oktober 2021

In de Soester Courant van 13 oktober 2021 staat in een advertentie te lezen wat Gemeentebelangen Groen Soest samen met de coalitiepartijen VVD, D66 en CU/SGP de afgelopen raadsperiode allemaal al heeft gerealiseerd. Vanaf de raadsverkiezingen zijn wij gaan samenwerken om binnen onze gemeente het goede te behouden en waar nodig te verbeteren.

Er is nog veel te doen, zeker op gebied van verbetering van de biodiversiteit en energiebesparingen maar ook om te waarborgen dat het dorpse karakter van Soest en Soesterberg blijft behouden.  Er zijn ook stappen gezet om meer woningen te bouwen die binnenstedelijk worden gerealiseerd. Gemeentebelangen Groen Soest blijft zich inzetten voor Soest en Soesterberg!

Waar staan wij voor?

Als lokale partij is GGS al ruim 30 jaar actief in Soest. Wij zijn niet gebonden aan een landelijke politieke partij en kijken puur als inwoners van Soest en Soesterberg naar de ontwikkelingen in ons dorp. Welke kant gaan we op? Hoe gaan we de omschakeling naar duurzame energie bewerkstelligen en hoe organiseren we de veranderingen in de zorg? Wat kost het? Welke consequenties hebben de politieke beslissingen voor onze mooie en groene gemeente? Wij als GGS willen dat iedereen met plezier kan blijven wonen, werken en recreëren in Soest en Soesterberg.

Net als in het verleden zal GGS zich blijven inzetten om Soest groen en betaalbaar te houden. Een gezonde, groene leefomgeving met een goede en fijne woonkwaliteit waar inwoners zich kunnen ontspannen en die bijdraagt tot het welzijn van iedereen. Bij een gezonde leefomgeving hoort volgens ons ook een goed sociaal vangnet dat beschikbaar is voor mensen die het moeilijk hebben.

Verkiezingsprogramma 2022 – 2026

Wij zijn momenteel druk bezig om ons nieuwe partijprogramma vorm te geven. Op onze website kunt u het huidige verkiezingsprogramma 2018 – 2022 nog nalezen. Mogelijk heeft u als inwoner van de gemeente Soest goede adviezen die wij kunnen meenemen in ons komende partijprogramma. U kunt ons mailen op info@ggs.nu.