Verkiezingsposter verkrijgbaar

donderdag 8 februari 2018

Met gepaste trots presenteert Gemeentebelangen Groen Soest (GGS) vandaag de verkiezingsposter voor de gemeenteraadsverkiezingen. De poster is ontworpen door beeldend kunstenaar Ton Paauw. Hij fungeert, niet voor het eerst, als 'chef de campagne'. Het thema van de campagne is: Geef voorrang aan Groen.

Op de poster wordt de 5 afgebeeld in het verkeersbord als aankondiging van een voorrangsweg. Maar dan met een groene rand in plaats van een rode, want GGS geeft voorrang aan Groen. De naam van de lijsttrekker, Jan Paauw, is ook afgebeeld in een verkeersbord. Normaal staat in dit bord de plaatsnaam, aan het begin van de bebouwde kom. En dat willen we zo houden: GGS wil niet bouwen buiten de 'rode contouren' van de bebouwde kom.

We willen nog wel meer: schone energie, echte inspraak en een gezonde oude dag voor iedereen in Soest. Om te beginnen. Geen sporthal in Overhees, en evenmin een natuurbegraafplaats in de bossen van OpHees. Maar dat was al wel duidelijk, toch?

Mooi hè?

We kunnen ons voorstellen dat je die poster zelf ook wil hebben.

Dat kan. Laat een berichtje achter op de contactpagina van deze site en je krijgt de poster gratis thuisbezorgd. Heb je nog prangende vragen voordat je de poster achter het raam wilt hangen, stel die dan ook meteen. We geven dan zo spoedig mogelijk antwoord. Je kan ook altijd een apart mailtje sturen naar info@gemeentebelangengroensoest.nl.

Vergeet ook niet te stemmen op woensdag 21 maart aanstaande. Het zou dan natuurlijk mooi zijn als je op lijst 5 stemt: GGS - voor een Groen, Gezond en Sociaal Soest. Een printvriendelijke versie van het verkiezingsprogramma 2018-2022 vind je onder deze link.

Laten we er een groene lente van maken.